Ludger Lohmann speelt slotconcert

Het laatste concert van het  internationale orgelfestival 2012 werd gespeeld door Ludger Lohmann op het orgel van de Caroluskapel. Na Lohmann’s toelichting op het programma werd door velen genoten van werken van Sweelinck, de Grigny, Bach en Mozart. Een waardige afsluiting!

[Not a valid template]