Ton Koopman opent festival 2013

Ton Koopman opende het Internationaal Orgelfestival Roermond 2013. Velen kwamen van ver om hem te beluisteren. Uit de enthousiaste reacties na afloop van het concert bleek hoezeer men Koopman waardeert. Zijn techniek is virtuoos. Ook was Koopman zelf zeer gecharmeerd van het orgel en de prachtige kapel. Een veelbelovende start van het nieuwe orgelseizoen.

[Not a valid template]